Tuesday, November 24, 2009

Hati dan perasaan

Erm!!!baru hari ni aku rasa nak menulis sesuatu.Entahlah mungkin aku ada banyak masa kot.Mesti semua tertanya kenapa tajuk aku macam jiwang semacam je kan. Sebenarnya sepanjang cuti ni aku banyak share dengan mama aku pasal hati dan perasaan. Biasalah bila umur dah makin meningkat semua nak dikongsi. Tapi apa yang buat aku terkesima bila mama aku kata yang cinta tu adalah seperti give and take. Apa maksud disebalik kata-kata tu?. So,apa korang rasa???

4 comments:

Anonymous said...

cinta!!!haha..mcm ni,dlm prhubungan tu mmg ler kna ad give n take.kita kna saling2 la..klu x,x wjud ler psefahaman kt psangan yg sdang brcinta..huhu.jiwang plak..

are- key said...

nape kajian sosial citer sal ati dan prasaan plak nie? hurm, xksh r..mybe budak2 1 ks nie jiwang2 blake.. bese r tu, setiap owg perlukan perhatian n kasih sayang.. tanpa cinta idop xkan lengkap.. begitulah hebatnya Allah yg menciptakan cinta utk makhlukNya.. tp, kebanyakan manusia sendiri yg mencemarkan cinta itu.. so, better couple after nikah..lg slamat..huhu..

. said...

nie bdk mana la yang tulis tajuk hati dan perasaan..biasa la bdk sosial mcm nie la..dh xde benda len ke nk tulis.haha

torres said...

yeahhh, bila umur da meningkat dan hormon pun mula nak bekerja. mcm² lah yg nak dipikirkan pasal hati ni.

Apapun, budak yg tulis ni, musti jiwang karat lah. HAHA