Wednesday, January 6, 2010

Rona Roni Kehidupan....

Rasanya dah 4 hari lebih kita dekat sini.Kat mana lagi kalu bukan i4p.Hahaha..lama tak jumpa rasanya suma da totally changed.Especially rambut budak laki klas aku..makin handsomekah mereka???..aku x mampu nak menjawab soalan itu.Tepuk dada tanya hati la babe.Tapi sekurang-kurangnya sedap mata memandang.hehehe...
Best la hari ney,,enjoy..especially tyme encik sawpi..tak ngantuk pun..hopefully banyak lagi la aktiviti cam hari ney..
Masuk je maktab aku terus stress..elaun x de wei...mati katak aku nanti..Dengar kata elaun akan dikurangkan kos kerajaan mang x de peruntukan dalam bidang pendidikan.Aduh!!!!!asal la tyme aku suma jadi cam ney.hopefully elaun x kena tarik balik..kalu x,,penat je aku keluar dari matrik..
hahahaha...
Bermula hari Isnin yang lalu,Is ngan Ema telah diberi tanggungjawab dan amanah oleh aku dan kengkawan untuk mentadbir kelas..bolehkah mereka????..we'll wait and see..tapi apa yang penting Cik Lan mang stylo..hahahaha



p/s: wei..murni pesan duet kelas kena bayar....kalu x senarai nama akan ditampal di kafe mami..arahan ema...

1 comment:

agnes monica said...

Yeahh, rona-roni makaroni. HAHA