Sunday, February 28, 2010

Hye kawan²

First, thanx kepada bebudak yang mula dah link-kan blog kelas ini. Blog ini bukan-nya menarik pun, tapi terima kasih lah sebab ada yang sudi jadi followers. Mungkin sebab tukang merapu dekat sini best kottt.

Secondly, ada beberapa budak kelas ini yang mula dah terlibat dengan blogger ini. Dah ada blog sendiri. Tak puas nak merapu dekat kenangputarberkrim lah ni kan.

Lepas tuh, dah lah nama blog tak sedap. Haihh, lain kali, mintak pandangan aku dulu. Aku boleh rekomen-kan nama yang meletup-letup ni. Huhu

Takpe, boleh join club aku. Tapi, blog aku sentiasa dirahsiakan. Mana boleh korang tahu, nanti aku nak mengumpat payah. kan kan.

***

Ada banyak gambar aku nak upload sebenarnya, tapi wireless yang macam haram, terpaksa aku tunda kan niat itu. So, gambar² kamu aku post masa entri akan datang. Tak pun, tunggu aku balik umah. Streamyx kat umah jugak yang bagus. Huh~

Okey, selamat membuat assignment!

3 comments:

luqkhman jailani said...

ko gengster mane kate cam 2??? hahah

Anonymous said...

kalaw dh bg name blog sendiri pun merapu,,bek xpyah la nk komen name blog orang lain

torres said...

oman,
aku gangster lorong haji taib. apahal? lu tak puas hati dgn gua?

anonymous,
aku rasa kau dah salah tempat nak komen. boleh bla !