Thursday, March 18, 2010

Gua cuti ni goyang kaki je..

Cuti semester ni, gua lebih banyak buat aktiviti dalam rumah saja. Gua malas nak keluar² sekarang ni. Buat habis duit je. Gua ni, mana layan shopping² ni. Lagipun, ekonomi negara sekarang tak berapa nak stabil, jadi gua ingat nak buat budget tahunan lah. Nanti susah gua bila dah bersuami nanti.

eh, lu orang buat apa cuti² ni haa? share lah sama gua. Gua buntu kott. Tak ada kambing nak kejar. Tak ada sawah nak main². Lu orang gua agak, mesti syok bercucuk tanam tuh kan. Pehh.

Apapun, selamat bercuti gua ucapkan. eh, lu orang jangan lupa buat assignment okey.. :)



Notakaki: sekarang ni, gua nak guna ayat gua. Dah tak nak dah pakai 'aku-aku' itu. Tak cool. Amacam?

2 comments:

shakira said...

pergh otai gler sape tulis ni guna ganti nama 'gua'...sopan la sikit ooii..hehe

Gerrard said...

shakira,
'gua' itu baru nampak macam rockstar beb.. apa barang guna 'aku-aku' ni. Mana stail. Eh, gua tak mencarut eh. Kira sopan lah tuh kan.